czwartek, 20 czerwca 2013

Witam wszystkich:)

Zwykle nie uprawiam prywaty na tym blogu, ale niestety muszę:)

Dziękuję wszystkim, którzy piszą do mnie maile z prośbą o nowego posta. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy, że Wam mnie choć trochę brakuje! :)

Niestety będę musiała Was prosić, żebyście jeszcze trochę poczekali. Mam teraz bardzo szalony okres: pracuję, organizuję siostrze ślub zdalnie! (i oczywiście projektuję wszystko od zaproszeń po dekoracje sali) i dodatkowo prowadzę duże, ważne dla mnie zlecenie freelance. Nie chcę tego wszystkiego zawalić, dlatego niestety, poświęciłam bloga. Priorytety:(

Ale obiecuję, jak tylko się ogarnę napiszę jakiegoś ciekawego posta!
Może Macie jakieś pomysły na temat? Może jest coś, co sprawia Wam trudność, co mogłabym wytłumaczyć?
Oczywiście możecie do mnie pisać maila z pytaniami, jak dotąd. Na odpowiedź na maila napewno znajdę czas! Ale pisanie posta trwa o wiele dłużej...


Dziękuję Wam wszystkim jeszcze raz za pamięć i cierpliwość!

xoxo

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie! Wpadłam tu przypadkiem na chwilę, ale zdecydowanie zostanę na dłużej. :) Mam nadzieję, że wrócisz z nowymi postami! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno wrócę i to niedługo! Dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń